Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Outfit ; )

Hej :D Wybaczcie ze mnie długo nie było ale miałam tak zwane problemy techniczne ;p Z tek okazji mam dla was dwa zestawy i mam nadzieje ze się spodobają ; ) oto i one ;p

Outfit 1 ...
                      Talk wygląda całośc  ; D





 Sweterek - Atmosphere
Szal- no name
Pod koszulka- Atmosphere
Eye Liner- Barba Daly
Tusz- Avon super extend Extreme maskara
Podkład- Wake Me Up
Perfum- Little red dress


A oto Outfit 2 ; )






Koszula- Atmosphere
Podkoszulek- Atmosphere
Spodnie- Colour Denim
Tusz- Avon super extend Extreme maskara
Podkład- Wake Me Up

Oto moje dwa outfit'y ;)  Napiszcie w komentarzu który lepszy ;) Zachęcam do obserwowania obiecuje że się poprawie co do prowadzenia bloga ;D  a na teraz to na tyle ;D Papapapap <3 ;**


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bluzka w tym drugim outficie . . Nominuje cie :)
    Fashionandstylewithmyimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń