Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2012

Kolekcja lakierów ; )

Hej; ) Chciałabym wam teraz oto pokazac moją  kolekcje lakierów ;D oto one;D

                                          Małe brokatowe; D Oba bez nazwy
                                     od lewej Star Gazer nr 509, Clair's Cosmetics nr52 ,  Bez nazwy
                                            Od lewej jak widac oby dwa Avon nr1092,  1112
                                        Od lewej Clair's Cosmetics ,Nail Polish CW82BA
                                  Od lewej Filthy Gorgeous judy baby, Filthy Gorgeous vampish, Filthy Gorgeous
                                 
Każdy lakier z Nails inc. na www.nailsinc.com  podałam stronkę ponieważ nie mają żadnych numerków ani żadnych nazw..
                                                                        Formuala X


Napiszcie w komentarzu które wam się podobają najbardziej;D  

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne, szczególnie te z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne! ;d
    obserwuję . ;3 + zapraszam do mnie ponownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm..te z Avon'u i Filthy Gorgeous (fiolet)są fajne<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię! :) sprawdź na moim blogu: justbreathejustbealady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog!

    +zapraszam do siebie, obecnie trwa konkurs w którym do wygrania jest moja praca (jeśli wygrasz narysuję ilustrację właśnie dla Ciebie, taką jaką sobie wybierzesz)- www.drawing-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń