Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Nominacja ;)

Hej ;*
Wybaczccie za nie obecność ale  laptop mi się rozwalił i nie miałam gdzie wejść bo nie mogłam się zalogować ;/
Więc w dzisiejszym poście odpowiem na kilka pytań ponieważ zostałam nominowana;D

Pytania...

1. Spódnica vs spodnie
   Zależy no ale przeważnie spodnie ;)
2.Ulubiona piosenkarka
   Rihanna <33
3.Ulubiona strona internetowa
   Besty.pl
4.Ulubiony blog
   Dużo by tu wymieniać
5.Najładniejszy kolor według Ciebie
   Niebieski<3
6.Ulubiony przedmiot
   Gotowanie xd
7.Kolor oczu
   Niebieski
8.Co Cie najbardziej denerwuje
   Jak ktoś i wyrabia nie za fajną opiniennir znając mnie;/. Świadczy o nim ale sam fakt ;/
9.Hobby
   Robienie zdjęć + tańczenie Hip Hop<333
10.T-shirt vs długi rękaw
   Zdecydowanie T-shirt a na zimniejsze dni ewentualnie dlugi rekaw;p


Nominacje:

http://fashionandstylewithmyimagination.blogspot.co.uk/

http://justbreathejustbealady.blogspot.co.uk/


Pytania;)
1.Ulubiony przedmiot?
2.Ulubiona piosenka?
3.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
4.Hobby?
5.Ulubiony film?
6.Ulubiony film/serial?
7.Najwiekszy odpał w twoim życiu?
8.Jaki masz teraz w używaniu telefon?
9.Ulubione czasopismo?
10.Ulubiony program Tv??
11.Co lubisz robić najbardziej?

Miłego odpowiadania ;p;D;**
Papapa;**<33

2 komentarze: